Wizerunek pracowników - To ważne



 Mr. VINTAGE - kto to jest?

Michał Kędziora od zawsze interesował się modą męską. Niemal dekadę temu założył blog MrVintage.pl, który szybko stał się najpopularniejszym i najbardziej opiniotwórczym polskim medium poświęconym szeroko rozumianej modzie męskiej i męskiemu stylowi. Dzisiaj podpowiada nam jak dobrać w zestawy odzież marek J.HARVEST & FROST, PRINTER czy CUTTER & BUCK.

Zrzut ekranu_23-9-2025_143544_www.double.pl


Kiedyś pod pojęciem „firmowy dress code” krył się zazwyczaj klasyczny garnitur lub garsonka w przypadku pań, biała koszula i stonowane dodatki. Co tu dużo pisać - nuda, za którą pracownicy nie przepadali, dlatego w ostatnich latach bardzo dużo branż wycofało się z tych konserwatywnych zasad ubioru, a zmiany te przypieczętował okres pandemii i praca zdalna. Ale moim zdaniem nie powinno się porzucać koncepcji spójnego i dopracowanego wizerunku pracowników, którzy na co dzień reprezentują firmę przed klientami i partnerami biznesowymi. To właśnie ludzie – ich styl, energia i sposób komunikacji – w dużej mierze decydują o tym, jak postrzegana jest firma.

Niezależnie od branży, schludny i przemyślany ubiór świadczy o profesjonalizmie, dbałości o detale i szacunku wobec klienta. I nie chodzi tu wyłącznie o klasyczne garnitury. Dziś nowoczesny dress code może i powinien być elastyczny i dostosowany do specyfiki zespołu – od eleganckich koszul i marynarek, przez minimalistyczne polo, aż po wysokiej jakości T-shirty czy dopasowane spodnie chino. Co ważne, dobrze zaprojektowany dress code nie powinien być odbierany jako ograniczenie – wręcz przeciwnie, może stać się powodem do dumy i dawać pracownikom poczucie, że są częścią profesjonalnego, nowoczesnego zespołu.

 Michał Kędziora


Zrzut ekranu_23-9-2025_15038_www.double.pl

 LOOK BOOK czyli 15 gotowych outfitów na różne okazje firmowe

 Business Casual Biuro Standard - dla pracowników

 Business Casual Biuro Premium -  dla kadry zarządzającej

→ Targi branżowe / konferencje biznesowe

 Event firmowy / wyjazd integracyjny firmy 

 Spotkanie z klientem / prezentacja oferty

 Outdoor / pracownik terenowy

 CSR / akcje społeczne

 Home Office / wideokonferencja


Zrzut ekranu_23-9-2025_18142_www.double.pl


 Kluczowe wnioski

Inwestując w odzież reklamową i gadżety reklamowe, zyskujesz nie tylko narzędzie promocyjne, ale także element budowania profesjonalnego i spójnego wizerunku firmy. Teraz, dzięki pomocnym poradom Mr. Vintage i naszemu wsparciu możesz poruszać się po temacie odzieży firmowej lub reklamowej znacznie sprawniej. Nie wiesz jak poradzić sobie z doborem rozmiarówki? Zastanawiasz się na odpowiednim składem tkanin na koszule lub spodnie? Nie wahaj się - pytaj!

Chcesz dowiedzieć się więcej o wybranych produktach lub otrzymać spersonalizowaną ofertę? Nie czekaj! Skontaktuj się z nami i poproś o ofertę – pomożemy Ci wybrać najlepsze rozwiązania, które wzmocnią Twój branding i przyciągną nowych klientów. 

 Zainwestuj w odzież reklamową i gadżety reklamowe

Twoja marka zasługuje na najlepsze wsparcie !